הטרדה מינית מוצדקת

יש מקרים, בהם גבר צריך לעשות מה שגבר צריך לעשות. טעות, יש מקרים בהם אדם צריך לעשות מה שאדם צריך לעשות, בלי קשר לשאלה אם מדובר בעבירה על החוק או לא, אבל מעט מאוד נשים ינהגו בצורה בה אתאר לפניכם- וחבל!!!!! למה לא, בעצם? אמנם אני נוטה לחפש את המקרים הללו גם היכן שאינם קיימים, כדי לתרץ את מעשיי, אבל הנה מקרה בו ברור לי מה הייתי צריך לעשות.

מה הייתם עושים אם מישהי היתה צובטת בישבנכם במהלך מדורת ל"ג בעומר? או קיי, התשובה שלכם ברורה לי. עכשיו, בואו נניח שהיא לא צבטה מתוך חרמנות או שעשוע, בואו נניח שהיא כעסה. מה היתה תגובתכם?

אני צבטתי בחזרה- תוך כדי שאני מעיר הערות בעלות אופן מיני- ולעזאזל, הרגשתי עם זה מעולה. אין לי שום חרטה. התקיפה שלה היתה בעלת עוצמה זהה למדי, הדבר היחידי שעשיתי הוא להפוך את זה למשהו מחרמן למדי (כשהיא חבטה בגבי עם שקית העמדתי פנים שאני במועדון הדאנג'ן). אמנם לא היה יוצא מזה כלום בכל מקרה, כי אני לא רוצה חברה כהניסטית, אבל חבל שזיון לא יצא מזה (לזיין כהניסטית ולזרוק אותה למחרת? מתאים לי, כל רגשי האשמה יעופו להם מהחלון בגלל אישיותה הדוחה).

חוץ מזה, דווקא נהניתי רוב הזמן. נישנשתי סלטים טעימים ותפוח אדמה ומרשמלו והתענגתי על כך עד מאוד. סיפרתי כמה צי'זבטים, אחד מהם בעל אופי דוחה למדי וכולם די צחקו. חוץ מזה רבתי עם גלעד.ק, אבל למה לקלקל סיפור יפה על מדורה?

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net